SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Custom Ip
Hmm, ja ved ikke rigtigt om det hedder det, men hvis man har en dsrack server er ipen på den DSRack:port nogen der ved om man kan lave det på en srcds server, altså ikke med DSRack:port.
Hvis du ved kan du så smide en guide op eller noget?

Tak på forhånd
Reply
Ja. Det er muligt, at oprette en a-record til din servers ip. Smile

Har du et domæne?
Reply
realchamp du skulle næsten lave en basis "Sådan bruger man et domæne som server ip" guide Toungue
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(11-12-2010, 12:05 AM)klausenbusk Wrote:  realchamp du skulle næsten lave en basis "Sådan bruger man et domæne som server ip" guide Toungue
Det har jeg skam også overvejet, men problemet er at den kun kan være vejledende, da de mange forskellige udbydere bruger mange forskellige systemer. Men kort sagt, er det ikke mere avanceret end en "A Record" og et DNS flush Smile
Reply
(11-12-2010, 12:56 AM)realchamp Wrote:  
(11-12-2010, 12:05 AM)klausenbusk Wrote:  realchamp du skulle næsten lave en basis "Sådan bruger man et domæne som server ip" guide Toungue
Det har jeg skam også overvejet, men problemet er at den kun kan være vejledende, da de mange forskellige udbydere bruger mange forskellige systemer. Men kort sagt, er det ikke mere avanceret end en "A Record" og et DNS flush Smile

Kan godt huske da jeg skulle fortælle noob'en hvordan man gjorde det.
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
ye jeg har et domæne Reazware.com
Reply
(11-12-2010, 06:18 AM)lalle1994 Wrote:  ye jeg har et domæne Reazware.com

Hvor er det hosted? Eller hvor har du din DNS?
Reply
den er købt ved i3d.net
Reply
(11-12-2010, 08:15 AM)lalle1994 Wrote:  den er købt ved i3d.com

Okay desværre for dit vedkommende har jeg ikke erfaringer med deres kontrol panel. Men du burde være i stand til, at finde en dokumention på hvordan du opretter en A-Record. Ellers så burde du nok spørge deres support for vejledende hjælp Smile
Reply
hmm, oka det er DirectAdmin, er lidt newbie tildet her Toungue
Reply
(11-12-2010, 08:17 AM)lalle1994 Wrote:  hmm, oka det er DirectAdmin, er lidt newbie tildet her Toungue

Det kender jeg ikke Smile Men du skulle kunne få noget vejledende hjælp af deres support. Ellers holder Google sikkert på en "guide" til hvordan du gør det igennem deres panel Smile
Reply
Men det hedder a-record? så skal jeg vel bare søge på DirectAdmin a-record guide nogt alla det
Reply
(11-12-2010, 08:20 AM)lalle1994 Wrote:  Men det hedder a-record? så skal jeg vel bare søge på DirectAdmin a-record guide nogt alla det

Det ville være en god start på din søgning Smile

Ja det hedder a-record.
Reply
hmm, er det, det samme som wildcard DNS? det enste jeg sådan finder når jeg søger på det
Reply
(11-12-2010, 08:23 AM)lalle1994 Wrote:  hmm, er det, det samme som wildcard DNS? det enste jeg sådan finder når jeg søger på det

Hmm det ved jeg umiddelbart ikke. Men du kunne jo altid prøve.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)