SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem med SourceMod
Hej

Jeg har prøvet utallige gange at installer SourceMod, men CMD bliver ved med at crashe, hvis jeg har den kørende. Jeg er 100% sikker på det er SourceMod, pga. Jeg har fjernet den, og så kører serveren skam fint, men når jeg sætter den ind igen, så crasher CMD.

- Noget hjælp ville være nice!! Big Grin
Reply
Eventuelt kunne du så muligvis ikke prøve, at vise os fejlen? Eller give os et screenshot eller noget Smile

Men prøv de nyeste snapshots.
Reply
(09-07-2010, 04:31 AM)realchamp Wrote:  Eventuelt kunne du så muligvis ikke prøve, at vise os fejlen? Eller give os et screenshot eller noget Smile

Hvordan skulle jeg kunne vise dig det? Mine logs er dumplet med vulapyt, og jeg kan ikke nå at tage screenshot. CMD hopper op i 1 sek, og forsvinder ligeså hurtigt igen. Sad
Reply
(09-12-2010, 08:13 AM)Liveboy Wrote:  
(09-07-2010, 04:31 AM)realchamp Wrote:  Eventuelt kunne du så muligvis ikke prøve, at vise os fejlen? Eller give os et screenshot eller noget Smile

Hvordan skulle jeg kunne vise dig det? Mine logs er dumplet med vulapyt, og jeg kan ikke nå at tage screenshot. CMD hopper op i 1 sek, og forsvinder ligeså hurtigt igen. Sad

Hvilke logs?
Reply
Kunne det være metamod source?
Prøv at opdatere metamod source
Code:
Metamod:Source 1.8.3 Released
Jul 18, 2010

I'm pleased to announce the release of Metamod:Source 1.8.3. This is a small bug-fix release to work with the latest L4D2 update.

Other changes include:

* Fixed bug on OBV engine where extended plugins (such as SourceMod and Stripper) could be given the wrong engine (bug 4491).
    * Fixed rare crash when certain engine libraries were loaded from an unexpected location (bug 4475).
    * Added MSVC 10.0 (Visual Studio 2010) project files for stub_mm and sample_mm (bug 4520).
* Fixed bug on OBV engine where extended plugins (such as SourceMod and Stripper) could be given the wrong engine (bug 4491).
[Image: b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png]
I only have 1 server Sad
Attack2
Reply
(09-12-2010, 06:29 PM)klausenbusk Wrote:  Kunne det være metamod source?
Prøv at opdatere metamod source
Code:
Metamod:Source 1.8.3 Released
Jul 18, 2010

I'm pleased to announce the release of Metamod:Source 1.8.3. This is a small bug-fix release to work with the latest L4D2 update.

Other changes include:

* Fixed rare crash when certain engine libraries were loaded from an unexpected location (bug 4475).
    * Added MSVC 10.0 (Visual Studio 2010) project files for stub_mm and sample_mm (bug 4520).

Okay, nu er jeg tilbage, og problemet er der igen Toungue JEg har udpateret Metamod til det nyeste, og Sourcemod skulle også være det nyeste (Dog, skulle Sourcemod heller ikke være besværligt at isntallere, siden man bare skal sætte dem ind i Cstrike Mappen)

Hjælp Søges , igen Big Grin
Reply
Der har også lige været en CS:S opdatering. Jeg ville forslå dig at være 100% sikker på, at de er opdateret til den allernyeste version.
Reply
(11-03-2010, 04:28 AM)realchamp Wrote:  Der har også lige været en CS:S opdatering. Jeg ville forslå dig at være 100% sikker på, at de er opdateret til den allernyeste version.

Du skal sku' lige have en takker der, kammerat ! Jeg har ÅBENTBART ikke opdateret til den nyeste version, tusind tak Smile Jeg var ellers sikker på det :S
Reply
Hehe Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)