SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guide... Hvilken udbyder skal jeg vælge?
Hey alle sammen.....

Ville høre om der var nogle af jer der ville have gavn af en guide om hvor det er billigst at købe/ bedst at købe servere hos.....

Jeg havde i tankerne at undersøge flere danske firmaer og flere udenlandske firmaer..

ville gerne høre jeres mening om mine tanker Big Grin
Reply
ikke kun tænke billigst, også tænke bedst... dsrack har jeg engang selv haft, det er ikke særlig dyrt, og det er også nogle virkelig gode servere man for lavet.
Reply
DSRack -> fint og udmærket priser.
Reply
som du kan se, er jeg ikke den eneste der ville vælge DSRack.
Reply
Som du kan se har jeg også skrevet Bedst/Billigst, men er det en god ide for nogle som skal købe for første gang ?
Reply
ja det var også min første, men stadig ville det være godt at holde sig til nogle guides, eller tutorialer
Reply
men vil nybegynder have gavn af en guide om valg af udbyder.... hvor de kan se hvor folk kan har prøvet at være/ købe servere...
Reply
DSRack helt klart
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
http://speedgaming.pro/dk/ - Hvis du ikke hoster selv Smile
[Image: 958027259.png]
Reply
OMFG !!! læs nu hvad det er jeg skriver !!! skal jeg laven en guide med folks meninger og erfaringer med de forskellige forhandlere sådan at de der er nye kan se hvor folk bedst kan lide at købe servere..
Reply
Speedgaming.pro er helt klart bedst

Dog ik de billigeste - Men support ligger i top - Og det samme gør kvaliteten på serverene Wink
Reply
(08-25-2010, 02:08 AM)webzi Wrote:  Speedgaming.pro er helt klart bedst

Dog ik de billigeste - Men support ligger i top - Og det samme gør kvaliteten på serverene Wink

Hvorfor er det at du skal fremvise dit firma? Smile
Og jeg undre mig over hvorfor du siger at priserne ikke er de billigeste.. men det er vel en forretnings hemmelighed? Smile
Reply
(08-25-2010, 02:08 AM)webzi Wrote:  Speedgaming.pro er helt klart bedst

Nice reklame for dit eget firma ... foresten så er DSRack KLART bedst imo, og JA jeg har prøvet begge ...
Reply
speedgaming sucks med priserne, det er aaalt for dyrt, med mindre man har røven fuld af penge.
Reply
(09-07-2010, 07:43 AM)ap2670 Wrote:  speedgaming sucks med priserne, det er aaalt for dyrt, med mindre man har røven fuld af penge.
Udover at tråden er gammel, vil jeg lige tilføje at jeg ofte har mærket lag på deres servere...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)