SOLVED! Først efter snart en hel dags fustration prøver jeg at restarte computeren
Hej. Jeg har i noget tid nu kørt valves "Source Dedicated Server" tool til hosting af CS:S servere. Men jeg har på opfordringer skiftet over til SRCDS. Så nu er jeg igang med at installere, men får det samme problem igen og igen. Jeg har downloadet HldsUpdateTool.exe og lagt den i mappen C:\SRCDS\Updater.
Jeg har så lavet en shortcut til filen der ser sådan her ud:
C:\SRCDS\Updater\HldsUpdateTool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\SRCDS
Men når jeg så kører shortcutten, får jeg denne besked i cmd'en:
Checking Bootstrapper Version
Og den bliver simpelthen ved med at være der, og der sker ikke mere. End ikke efter 3-4 timer.
Nogen der kender noget til problemet og har en løsning?
Windows 7 64-bit
Hardwaren er vel lidt ligegyldigt? :p
Hej. Jeg har i noget tid nu kørt valves "Source Dedicated Server" tool til hosting af CS:S servere. Men jeg har på opfordringer skiftet over til SRCDS. Så nu er jeg igang med at installere, men får det samme problem igen og igen. Jeg har downloadet HldsUpdateTool.exe og lagt den i mappen C:\SRCDS\Updater.
Jeg har så lavet en shortcut til filen der ser sådan her ud:
C:\SRCDS\Updater\HldsUpdateTool.exe -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\SRCDS
Men når jeg så kører shortcutten, får jeg denne besked i cmd'en:
Checking Bootstrapper Version
Og den bliver simpelthen ved med at være der, og der sker ikke mere. End ikke efter 3-4 timer.
Nogen der kender noget til problemet og har en løsning?
Windows 7 64-bit
Hardwaren er vel lidt ligegyldigt? :p