Threads: 12
06-27-2010, 07:52 AM
(This post was last modified: 06-27-2010, 07:28 PM by bigmage102.)
hey jeg har valgt at lave en guide til at indstalere dos attack fixer først vil jeg for klare lidt om hvad dos er
dos er en forkortelse for Denial-of-service som er en ting der er i windows cmd og også lavet som programmer med dos kan du crashe css servere og computere ved at spamme dem via dos og derfor er dette plugin blevet lavet for at blocke det så ens server ikke crasher det var lige lidt om dos attack men videre
Information
Code:
DoS Attack Fix
Version: 3 for Cstrike
Date: 5/3/09
Creator: Drunken F00l, www.sourceop.com
Console Kommandoer:
daf_status
- sender statud med hvem der er blevet blocked på grund af attacks
daf_reset
- sletter alle bans på grund af attacks
Kommandoer:
daf_version
- Hvilken version af daf du har
daf_enable
- slår Dos Attack Fixer fra og til normalt til for at slå det fra "daf_enable 0" og til "daf_enable 1"
daf_log
- Gemmer log filer for attacks på serveren i addons\daf\log.txt)
daf_block_alla2cprint
- slår A2C_PRINT packets til normalt slået fra
daf_block_a2cprint_spam
- blocker spamming af A2C_PRINT packets normalt til
daf_block_a2cprint_nonprintable
- slår blocknign af til A2C_PRINT packets med mærkelige tegn normalt slået til
Download
først skal du downloade Dos Attack Fixer
http://www.sourceop.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=9
tryk gem
gem den på skrivebordet
[img]http://ak-37.com/download/Daf2.png
Installation
Unzip/Extract/Udpak daf_4_ob til Skrivebordet
Åbn nu daf_4_ob mappen du lige har (Unzipped/Extracted/Udpakket)
http://ak-37.com/download/dos%20attack%20fixer.png
den skulle gerne se sådan ud
åbn dosattackfix.vdf i et text editor vi bruger notepad
nu skal du så ændre tf til cstrike sådan her
til
så gem den
tryk nu start og vælg computer
tryk på lokaldisk (C:)
åben Srcds
åben orangebox
og åben cstrike
lav en mappe
og kald den addons
åben addons mappen
flyt dosattackfix.vdf og mappen daf fra daf_4_ob
til addons mappen
Lavet af ak http://www.ak-37.com/
Genstart Serveren og så skulle det virke
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
Threads: 176
Ved ikke helt om den her går an...
06-27-2010, 05:10 PM
(This post was last modified: 06-27-2010, 07:30 PM by bigmage102.)
mangler der billeder eller hvad
havde ikke så meget tid men har sat billeder på og skåret det ud i pap så alle kan forstå det
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
Threads: 22
(06-27-2010, 05:10 PM)bigmage102 Wrote: mangler der billeder eller hvad
havde ikke så meget tid men har sat billeder på og skåret det ud i pap så alle kan forstå det
Jeg ved bare ikke hvad formålet med DoS attack fixer er??? Alt det her kan nemt sættes op i IPtables (linux), og jeg vil næsten også bande på at det kan sættes op i Windows Server, eftersom deres firewall er blevet noget mere advanceret...
Slå den med jeres fiberforbindelser...
Threads: 26
Yep, jeg har min egen lille liste med black listed ip'er. Folk der har prøvet på diverse ting.
(06-28-2010, 04:09 PM)lol554 Wrote: Jeg ved bare ikke hvad formålet med DoS attack fixer er??? Alt det her kan nemt sættes op i IPtables (linux), og jeg vil næsten også bande på at det kan sættes op i Windows Server, eftersom deres firewall er blevet noget mere advanceret...
ja men det er jo kun linux man kan med og hvis man skulle kunne med windows hvorfor bliver der så ikke bare lavet en guide til hvordan man gør det samt hvis man har lidt hjerne kan denne guide jo også bruges til købte servere hvor man ikke lige kan sætte iptables op
Threads: 26
(06-28-2010, 05:59 PM)bigmage102 Wrote: (06-28-2010, 04:09 PM)lol554 Wrote: Jeg ved bare ikke hvad formålet med DoS attack fixer er??? Alt det her kan nemt sættes op i IPtables (linux), og jeg vil næsten også bande på at det kan sættes op i Windows Server, eftersom deres firewall er blevet noget mere advanceret...
ja men det er jo kun linux man kan med og hvis man skulle kunne med windows hvorfor bliver der så ikke bare lavet en guide til hvordan man gør det samt hvis man har lidt hjerne kan denne guide jo også bruges til købte servere hvor man ikke lige kan sætte iptables op
Hvis man godt kan lide command line:
Code:
netsh advfirewall firewall add rule name="Block Ass Hole" action=block remoteip=1.1.1.1 dir=in
Else.... Ja så er firewall interfacet ret nemt at bruge....
(06-28-2010, 05:59 PM)bigmage102 Wrote: (06-28-2010, 04:09 PM)lol554 Wrote: Jeg ved bare ikke hvad formålet med DoS attack fixer er??? Alt det her kan nemt sættes op i IPtables (linux), og jeg vil næsten også bande på at det kan sættes op i Windows Server, eftersom deres firewall er blevet noget mere advanceret...
De har vel deres egen sikkerhed...
Desuden, så kan jeg ikke rigtigt overskue din guide. Lav billederne mindre, så det er lettere at følge med i
(06-28-2010, 06:51 PM)lol554 Wrote: (06-28-2010, 05:59 PM)bigmage102 Wrote: (06-28-2010, 04:09 PM)lol554 Wrote: Jeg ved bare ikke hvad formålet med DoS attack fixer er??? Alt det her kan nemt sættes op i IPtables (linux), og jeg vil næsten også bande på at det kan sættes op i Windows Server, eftersom deres firewall er blevet noget mere advanceret...
Desuden, så kan jeg ikke rigtigt overskue din guide. Lav billederne mindre, så det er lettere at følge med i
Sæt nogle kommare, store bogstaver og punktumer.
Nu er det jo sådan, at hvis du er i et datacenter, får du da vist ikke brug for dette
(06-28-2010, 11:39 PM)realchamp Wrote: (06-28-2010, 06:51 PM)lol554 Wrote: (06-28-2010, 05:59 PM)bigmage102 Wrote: (06-28-2010, 04:09 PM)lol554 Wrote: Jeg ved bare ikke hvad formålet med DoS attack fixer er??? Alt det her kan nemt sættes op i IPtables (linux), og jeg vil næsten også bande på at det kan sættes op i Windows Server, eftersom deres firewall er blevet noget mere advanceret...
Sæt nogle kommare, store bogstaver og punktumer.
Nu er det jo sådan, at hvis du er i et datacenter, får du da vist ikke brug for dette
Huh?
?
(06-29-2010, 03:18 AM)realchamp the noob Wrote: Nu er det jo sådan, at hvis du er i et datacenter, får du da vist ikke brug for dette
Threads: 13
Hvad med dem som har lejet en server hos et game server firma?
Det er dem som skal bruge det her, hvis game server firmaet ikke har sat deres systemere rigtig op
(06-29-2010, 09:16 AM)klausenbusk Wrote: Hvad med dem som har lejet en server hos et game server firma?
Det er dem som skal bruge det her, hvis game server firmaet ikke har sat deres systemere rigtig op
Så har du købt det forkerte sted, hvis jeg skal være ærlig
|