SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SmAdminTakeover
Hej igen Big Grin

i går ca kl 00:45 kom der en spiller ind i min css server, også blev han banned for noget der hedder (SmAdminTakeover) hved ikke hva det er Smile

[SM] Console: Spiller "hans navn" er bandlyst for evigt (årsag: KAC: ConVar SmAdminTakeover violation).

MvH lock10dk
Reply
ja? han blev banned af kac og hvad så?
Reply
vil bare vide hva det der SmAdminTakeover er for noget Smile
Reply
Gætter på det er en eller anden hack der prøver at overtage sourcemod.
Reply
ahh ok der er et par stykker der har prøvt det + nogler også har prøvt wallhack XD
Reply
Flyttede lige tråden ned til det rigtige sted Big Grin

SmAdminTakeOver er et "privat" plugin som blev leaked og som nu er tusindevis af steder på nettet.

Dét som det regn faktisk gør er at upload en fil til serveren, som overskriver den eksisterende fil, som indeholder admin listen.
Og derefter er brugeren admin(selvfølgelig efter bane skifte). Dog vil jeg ikke mene at KAC burde banne for det!
Reply
hvis der er nogle der har et problem med det så skriv sv_upload 0 i server.cfg det gør også så man ikke kan bruge sprays samt der er også maniadmintakeover har selv begge dele men ved hvordan jeg kommer uden om kac så det er sku ligemeget med kac banner bor det
[Image: 1084800032.png]
jeg kan godt lide at jeg kun betaler for 25/25 men for over 30 i download men ville nu gerne have lidt mere i upload
[Image: b_560_95_1.png]
Reply
(06-17-2010, 03:55 AM)bigmage102 Wrote:  hvis der er nogle der har et problem med det så skriv sv_upload 0 i server.cfg det gør også så man ikke kan bruge sprays samt der er også maniadmintakeover har selv begge dele men ved hvordan jeg kommer uden om kac så det er sku ligemeget med kac banner for det

Det hjælper ikke mod SmAdminTakeOver eller Mani Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)