SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porte?
Hej

Har en netgear 'wgr614v9' og har fulgt en guide portforward.com om at åbne porte til counter strike. Men efter jeg har fulgt guiden ved jeg ikke om mine porte er åbne, og har tjekket i http://www.canyouseeme.org/
som siger : Error: I could not see your service on 84.238.115.132 on port (27015)
Reason: Connection refused
ved alle de porte som jeg har været inde og åbnet i min router.

Så spørgmålet er om mine porte er åbne og hvis ikke, så hvordan jeg så får dem åbnet.
Reply
Vil du være venlig at tage et screenshot af dine porte? Altså gå ind der hvor du åbner dem og lav et screenshot. Jeg er ret sikke på du forvekslede port forwarding med et eller andet.

Ellers.. hvordan ser dit net ud? Kører du igennem flere routere?
Reply
1. http://i47.tinypic.com/fm12f4.jpg screenshot af mine porte

OG bruger kun 1 router.
Reply
Jeg har ikke forstand på NETGEAR, men

1) Er dit ip 192.168.1.101 ?
1.2) Hvis ja, prøv at lave Start port og End port til det samme. Hvis du kun har 1 server på en bestemt port, skal du kun åbne DEN.
1.3) Hvis nej, giv dig selv den ip og se p. 1.2
Reply
1) Jep jeg er Er dit ip 192.168.1.101

1.2) Har lige prøvet af lave start og end det samme uden held. Ved ikke helt hvad du mener med det spørgsmål
Reply
Altså hvis du kun har en server der kører på port 2701x så skal du kun åbne den, de andre behøver du ikke tænke på.

Hvilken port er din server på? 27015?

UPD:
Oh, har glemt noget .. har du et firewall?
Reply
Jep min server køre på port 27015

Windows firewall og ved ikke helt om avast er en firewall
Reply
Tilføj srcds.exe til den der liste .. kan ik lige huske hva den hedder, der hvor man tillader programmer. Avast er ikke en firewall.

Hvem er din internet udbyder? Siden du kun bruger en router, har du noget andet? Måske en telefon boks som routeren sidder i (ligesom min)?
Reply
Jeg har bolignet, så ved ikke helt hvem min udbyder er.

Jeg bruger router for at få internet i hele hjemmet
Reply
Prøv at tilslutte din computer direkte og se om det virker. Jeg ved ikke hvad bolignet er, men er det ikke bare et stik i væggen?
Reply
Hvis i køre på noget delt internet i hele lejeliheden/området, så er chancerne at i køre på et Stort NAT.

Det vil betyde lige meget hvad du gør, kan du ikke komme til at hoste.
Reply
Det er vidst nok forklaringen på at portene ikke gider åbne

Så bare luk herfra, for har alligevel prøvet det meste ^^
Reply
Jeg har en idé om, at det er din ip den er gal med. Jeg ejer også en NETGEAR router, og min ip skifter konstant 192.168.1.101 <- dette tal.

Jeg har et lille trick til dette. Gå ind i Steam -> værktøjer -> Source Dedicated Server, start værktøjet og kig hvilket tal der står på den plads derinde. Gå så ind og ændrer det inde på routeren til samme tal. Smile

- Lyder måske lidt indviklet, men håber det kan hjælpe dig!

Mvh. Kasper aka. oiNk

OBS.
Jeg har KUN åbnet 27000 - 27020 og det virker helt fint!
Reply
Har lige forsøgt det og der virker ikke.

Tror problemet er at portene ikke gider åbne
Reply
Har du prøvet at tildele dig selv en statisk ip-adresse og derefter rette i dine forwardings? Desuden kan du køre direkte på modemet og se om det hjælper. Har hørt at NETCRAP skulle være dårligt til hosting
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)