SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gungame, knife og andre ''selv-indlagte'' sange virker ikke!
Så er den gal igen Big Grin Jeg har endenlig fået alle mine sounds til at virke. Min server køre gungame5 med knifep3n. Alle standard sounds og sange virker fint, når jeg f.eks spiller gungame og vinner ( Smile ) Så kommer standard sangende og synes de er rimelig kedelige, så selfølgelig skal da der nye på Big Grin Jeg ved hvordan jeg gør og ligger også en sang på knifefight. Failed to load sound "gungame/sexy_bitch", file probably missing from disk/repository. Sådan lyder fejlen i console, præcis den samme som før mine sounds virkede.. Jeg fatter brik? Når sounds virker og sange ikke gør... Håber i kan hjælpe mig`? Tak Smile
Jeg har lagt sangende ind på Mani Admin og det virker! Det er kke sangende det er galt med.. ?
Reply
Vær sikker på at du har lagt dem ind rigtigt under de rigtige mapper, stier og har skrevet det rigtigt ind i konfigurations filen.
Reply
Det er jeg ikke helt 100% på at jeg har gjordt... Ved du hvordan jeg gør?
Reply
Jeg tror da jeg har gjordt rigtigt, den kan jo sagtens finde den.. Den skal bare ikke afspilles. Den downloader heller ikke sangende når vi joiner?
Reply
(12-11-2009, 04:20 AM)emil6333 Wrote:  Jeg tror da jeg har gjordt rigtigt, den kan jo sagtens finde den.. Den skal bare ikke afspilles. Den downloader heller ikke sangende når vi joiner?

sv_consistency 0
sv_pure 0
Reply
Er på Toungue Fatter brik? Kan du finde en guide til at sætte en gungame server og med sange osv. ? Tak Big Grin
Reply
1. Du har ikke sat stierne korrekt.

Nej brug Google
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)