SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ingen sounds virker!
Hey, jeg har et problem på min Source Dedicated Server, rettere sagt det er min vens. Ingen lyde virker ... Hverken Mani admin, gungame eller noget andet. Hvis vi ikke bruger sv_pure virker lydende i første map, men lige så snart vi skifter map, virker ingen af dem!.. Vi aner ikke hvad problemet er og der er tilsynladende ikke andre der har det samme problem her på siden... Vi har ikke lavet nogen ekstra mappe i lokal disk. Den er bare direkte steamapps\(navn)\source dedicated server. Håber nogle kan hjælpe mig? Big Grin Tak Wink
Reply
Hej Emil

Er i sikre på at selve de plugins i har sat på, kører? Ellers kommer der selvfølgelig ingen lyd Toungue
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
sv_consistency 0
sv_pure 0

hver sikker på at det står i alle filer ellers slet cfg bibloteket
Reply
Hej, ja alle plugins og addons køre 100% alle er bare uden lyd.. Og når vi sprøver at ændre sv_consistency til 0 skifter automatisk tilbage igen...? Ved i hvorfor?
Hej, ja alle plugins og addons køre 100% alle er bare uden lyd.. Og når vi sprøver at ændre sv_consistency til 0 skifter automatisk tilbage igen...? Ved i hvorfor? .. Big Grin
Reply
(12-09-2009, 11:31 PM)emil6333 Wrote:  Hej, ja alle plugins og addons køre 100% alle er bare uden lyd.. Og når vi sprøver at ændre sv_consistency til 0 skifter automatisk tilbage igen...? Ved i hvorfor?
Hej, ja alle plugins og addons køre 100% alle er bare uden lyd.. Og når vi sprøver at ændre sv_consistency til 0 skifter automatisk tilbage igen...? Ved i hvorfor? .. Big Grin
Har I zBlock?
Reply
Ja.. det har vi, er det et problem? Big Grin
Reply
ja fjern det og så skulle det hele virke.
Reply
Okay, tak alle Big Grin Sounds virker nu Wink
Reply
No problem Toungue
Reply
zblock 4.4 = FAIL

zblock 4.3 = WIN
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)