SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WCS og ZM
Question 
hej alle sammen. jeg har lige et spørgesmål. jeg har WCS og DM på min server og det køre på surf maps... kan man så ligge ZM/zombiemod ind og man så skifter til ZM map. og når det så skifter til surf map igen så er det WCS og DM mod igen
Reply
(11-23-2009, 07:25 AM)Benne Wrote:  hej alle sammen. jeg har lige et spørgesmål. jeg har WCS og DM på min server og det køre på surf maps... kan man så ligge ZM/zombiemod ind og man så skifter til ZM map. og når det så skifter til surf map igen så er det WCS og DM mod igen

Ikke umildbart. Du skal åbenbart lave en konfigurations fil, til hvert map, den funktion har Mani Admin Plugin og så kan du vist loade og unloade når det skal være.
Reply
nå okay tak så. ved du om man så kan have 2 server (hvor de ikke køre på samme tid) også kan man starte ZM op. og når man ikke gider den mere så kan man starte surf serveren op. og hvis man kan så burde men vel også kunne gøre det uden og åbne flere porte? Smile
Reply
(11-23-2009, 07:45 AM)Benne Wrote:  nå okay tak så. ved du om man så kan have 2 server (hvor de ikke køre på samme tid) også kan man starte ZM op. og når man ikke gider den mere så kan man starte surf serveren op. og hvis man kan så burde men vel også kunne gøre det uden og åbne flere porte? Smile

Du kan sagtens have 2 server kørende. Men du skal køre dem på forskellige porte. Hvilke porte har du åbnet? Jeg vil råde dig til at køre server#2 på port 27025 Smile
Reply
jeg har de her porte åbent http://yfrog.com/iyportforwardsp

men tror bare jeg dropper det der med at have 2 server fordi jeg ville have haft en ZM. og det er ikke fedt med ZM hvor man kun kan have 4 slots som du skrev her http://forums.srcds.com/viewtopic/12935 xD
Reply
Du kan bare lave en 33tick server Toungue

Åben portene: 27000-27050TCP/UDP.
Reply
okay men vil det ikke lag meget så?
Reply
(11-24-2009, 01:01 AM)Benne Wrote:  okay men vil det ikke lag meget så?

33tick er fin, men burde helst undgåes da det bugger hitboxesne.
Reply
hvad kommer den til at gøre med Hitbosne?
Reply
De bliver dårligere og du rammer måske ikke som du forventer, men det er ikke det helt store.
Reply
okay. så man kan stadig have en god server kørende med det?.

p.s. tak for dit hurtige svar Smile
Reply
Ja det har jeg da, da mit eget net ikke kan trække mere Big Grin
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)