SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DoD:s respawn time plugin
Jeg leder efter et sorucemod plugin til dods som sætter spawntime /respawn time til 15 sekunder. Der åbenbart lidt forskellige måde at gøre det på:

1. AMX plugin (jeg har lidt problemer med AMX mod så det kan jeg ikke få til at køre)
2. Edit selve banen med bz2 editor og det jeg faktisk ikke interesseret i lave for så skal folk hente alle maps igen hvis jeg piller ved det.

Så hvis der nogen der kender til et plugin eller noget der ligner ville jeg blive møj glad vis i gad smide et link her Smile

P.S har haft kigget lidt rundt omkring men kan kun finde en AMX plugin, men kan jo være jeg er blind.
Reply
AMX er til HL1, ikke Source/OrangeBox Smile

Er den ikke 15sekunder normalt?
Reply
(11-05-2009, 04:03 AM)realchamp Wrote:  AMX er til HL1, ikke Source/OrangeBox Smile

Ahh wonder why jeg ikke kan få det til at virke... hehe Toungue Når mappet starter er det 10 secs, og når du dør og respawner er det.... 5 sekunder eller sådan noget. Så nej Smile
Reply
(11-05-2009, 09:19 AM)JawsDK Wrote:  
(11-05-2009, 04:03 AM)realchamp Wrote:  AMX er til HL1, ikke Source/OrangeBox Smile

Ahh wonder why jeg ikke kan få det til at virke... hehe Toungue Når mappet starter er det 10 secs, og når du dør og respawner er det.... 5 sekunder eller sådan noget. Så nej Smile
Det er da 15sekunder til 5sekunder på min klan's server. Den køre det som en bølge, som starter forfra hvert 15sekundt. Men jeg er ikke sikker på at der er nogen muligt for at gøre den permanent 15sekunder. Prøv at google.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)