SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ingen kan joine min server!
[/font]HejShy

jeg har et problem med min server som jeg håber nogle kan hjælpe med.

Det startede med at jeg har lavet en server med mani.admin.plugin importede porte osv. jeg gik ind på canyouseeme.com og tjekkede om porten virkede den sagde Succes og servern virkede!. men noget underligt var at kun få at mine venner kunne joine min server.

senere startede jeg min server op igen det hele kørte som det skulle men da jeg så gik ind på canyouseeme.com sagde den at den ikke kørte, og ingen kunne joine.

sådan som jeg gjorde var at jeg tog min ip-addresse (IP4) og så tog det bagerste tal som var 129 og lagde det ind på portforward altså jeg følgte guiden. men den virker bare ikke hjælp.

tusind tak
- M4T
Reply
Sikker på din ip ikke har skifted? Ofte vil du køre med dhcp på et lan, det betyder at du får en ny ip ca, hver 7 dag?
Reply
(10-23-2009, 04:39 AM)Nisd Wrote:  Sikker på din ip ikke har skifted? Ofte vil du køre med dhcp på et lan, det betyder at du får en ny ip ca, hver 7 dag?

Tror ikke han har en statisk lan IP, det er hans problem.

Hejsa.

Prøv og undersøg om din lokale IP er skiftet, hvis den er, så skal du gå ind og ændre det.
Reply
Min local ip-addresse er det ikke den hvor man går ind og skriver -> cmd -> ipconfig -> og så finder man ip-adresse (ip4). vis det er det har min ip-adresse ikke ændret sig. andre forslag? tak
jeg bruger ikke Hl Deticated server, fordi at jeg har ikke en box hvor jeg kan styre Ban, kick, og alt det andet der som man kan i Steam Deticated server aka. Source Deticated server. altså den server som er under Steam -> tilbehør, fordi den er meget lettere at bruge, og med HL Deticated server aka. SRCDS kan jeg ikke selv gå ind i min server, hvor jeg kan det med Steam's DS. kan det være noget med det at gøre? altså at jeg bruger Steam DS..
Reply
1. Lad hver med at bruge den under "Tilbehør".
Den "rigtige" virker HELT fint både lokalt og på internettet.

Ja det var den jeg mente. (ipconfig /all)

Men du skal også have din server kørende samtidigt, når du går ind på canyouseeme.org.

Genstartede du din PC i mellem tiden?
Reply
(10-23-2009, 04:39 AM)Nisd Wrote:  Sikker på din ip ikke har skifted? Ofte vil du køre med dhcp på et lan, det betyder at du får en ny ip ca, hver 7 dag?

Det er forskelligt for hvornår leasetiden på IP-adresser udløber. Og selv om hans leasetid måske kun er på 7 dage, så vil den blive forlænget, hvis hans PC er tilkoblet netværket på tidspunktet hvor leasetiden udløber
Slå den med jeres fiberforbindelser...

[Image: 1308107839.png]
Reply
Hej, det kan også være fordi at du har en underlig ip? Steam søger nemlig på serveriper der ligner spillerens. og hvis spillerens ip ikke ligner serveripen så kan steam godt springe serveren over :/
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)