Threads: 1
10-16-2009, 02:03 AM
(This post was last modified: 10-16-2009, 05:52 AM by realchamp.)
Hej.
Jeg er total "grøn" omkring CS og server og CS "fag sprog". Men har lige lejet en Counter-Strike: Source server her . . Og nu er det sådan jeg gerne vil spille gungames på serveren og med den funktion hvor man bliver levene igen når man dør. Tror vist det hedder respawn?
Kan og har forsøgt osv med ovenstående men ved ikke om der er forskel nu da jeg kører serveren "browseren"? For kan sgutte for det til at virke. Nogen der kan hjælpe?
Gerne Trin for Trin guide. På forhånd tak "Nybegynderen"
Threads: 176
Skal du installere det igennem din webbrowser?
Threads: 176
Gør det igennem FTP da det er nemmest og hurtigst.
Først skal du have Eventscripts, hent det og upload. Det burde ikke være noget problem at installere. Derefter skal du "udpakke" gungame i din ftp.
Nu er jeg ikke så meget inden i hvad Deathmatch er og hvad dette gør uden jeg ved det er noget man kan installere på sin server.
Det jeg vil er. At jeg har spillet gungames på serverer på nettet og når man dør bliver man levene med det samme igen (det jeg tror man kalder respawn?)
Så jeg vil bare have en server med gungames (det kører på min server nu) men hvor funktionen, script, mods eller hvad det nu kaldes bliver indsat/ installeret så folk bliver levene igen med det samme når de dør. Og til dette er det vel ikke nødvendigt med Deathmatch?
For jeg troede jeg kunne nøjes med GunGame5,
EventScripts 2.0.0.248c, ES_Tools or GunGame Utils is required for respawning players.
Med Es_Tools fik jeg respawn (levene igen efter død) til at virke men så skulle jeg skrive rcon commando hver gang i consol. Den gjorde det ikke automatisk som jeg gerne vil have den til.
Nu har jeg installeret GunGame, EventScripts og ES_Tools og vist jeg skriver i consol: rcon est_spawn mitplayernavn Så bliver jeg levene igen med det samme. Men den commando må jeg da kunne sætte ind et eller andet sted så det sker automatisk og så ændre lidt på commandoen så det gælder alle player inkl. bots player. Eller hvad mener du/ I?
Fandt det før dit indlæg og troede jeg havde postet det her men noget er gået galt da det ikke er her. Men fandt løsningen sel vog slukker og lukker.