SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DANSK] [Script] Installere Super admin
INFO DU BØR VIDE FØR DU STARTER:
Download

her er linket til super admin http://addons.eventscripts.com/addons/download/Super_admin

Installation

når du har downloadet Super admin filerne og udpakket dem skulle de gerne se sådan ud:

[Image: guide3z.jpg]

Jeg valgte den engelske udgave da jeg ikke kan forstå franks Smile
og den skuller gerne se sådan ud:

[Image: guide5v.jpg]

kopier addons mappen til din C:\cstrike mappe:

[Image: guide6.jpg]

og tryk ja til at du vil flette mapperne sammen.

[Image: guide7.jpg]

Tillykke du har nu Super admin på din server.

ADMIN

sådan gør du dig selv admin:

gå til C:\srcds\cstrike\addons\eventscripts\super_admin

og åben filen: super_admin_config.cfg

indsæt dit eget steam_ID der hvor der står en andens steam_ID

[Image: guide8.jpg]

gem filen.

lav nu et nyt Notesblok (Notepad) dokument.

Skriv:
Code:
//autoexec.cfg

es_load super_admin

[Image: guide9j.jpg]

gem den under:

C:\srcds\cstrike\cfg og navngiv den autoexec.cfg

[Image: guide10q.jpg]

Tillykke du er nu super admin på din server.

Hvordan ser jeg om jeg har installeret super admin rigtigt ?

Start din server og se efter dette stykke tekst

[Image: guide11.jpg]

Hvordan bruger jeg super admin ?

gå ind på din server og skriv: !menu i chatten

eller

skriv admin2 i console

hvordan binder jeg super admin til en tast ?

skriv: bind v "admin2"

eller

skriv bind v "say !menu"

- lavet af Nymand94

hvis i har nogle spørgsmål eller finder en fejl så skriv endelig en kommentar. Smile
[Image: 598429334.png]

need help ? ask someone else !
Hvad er en kommentat? Big Grin
allerede den første fejl Big Grin det er ligesom find holger

TAKBig Grin
så lidt Big Grin håber den kan bruges.. og hvis du er i tvivl så PM mig Big Grin

LOL Havde Også Lige Fundet Og Istalleret Det Her Mod Til Min S Fra Eventscripts.Com LOL Og Så Laver Du Lige En Guide COOL
hvordan for man den der skærm op hvor der stod om det var installeret rigtigt ?? Big Grin
De sidste billed? Det er din konsol og den har du hvis du ikke bruger GUI.
Jeg har downloaded ES_TOOLS, Eventscripts og Superadmin. Nu mangler jeg bare en bedre forklaring på, hvor jeg skal sætte filerne hen, og hvad jeg ellers skal gøre, og kan nogen forklare mig, hvad "SRCDS" er? har jeg også brug for det, før mit superadmin kan virke? håber nogen vil svare på mine spørgsmål.

Hilsen Andreas
Bruger du steam -> tools?
Ved ikke lige hvad du mener med steam -> tools, men jeg har ihvertfald downloadet Source Delicated Server eller noget i den stil, men jeg har stadig problemer med superadmin'en :/
Jeg har mani admin plugin, jeg vil også gerne have superadmin, jeg har downloadet ES_TOOLS, MATTIE_EVENTSCRIPTS og SUPERADMIN filerne. Jeg har sat filerne hen til hvor de skal være, men stadig virker super admin ikke, og i denne tutorial står der man skal åbne srcds/cstrike og andet, men jeg har ikke "srcds" på min computer, så er det noget jeg behøver før det virker eller?
(01-03-2010, 06:34 AM)andreaspaludan Wrote:  Ved ikke lige hvad du mener med steam -> tools, men jeg har ihvertfald downloadet Source Delicated Server eller noget i den stil, men jeg har stadig problemer med superadmin'en :/
Jeg har mani admin plugin, jeg vil også gerne have superadmin, jeg har downloadet ES_TOOLS, MATTIE_EVENTSCRIPTS og SUPERADMIN filerne. Jeg har sat filerne hen til hvor de skal være, men stadig virker super admin ikke, og i denne tutorial står der man skal åbne srcds/cstrike og andet, men jeg har ikke "srcds" på min computer, så er det noget jeg behøver før det virker eller?

Bruger du programmet, som du henter vha af Steam Tools?

Du skal huske es_load superadmin Smile
Jeg tror ikke du forstår hvad mit problem er. Ham der har lavet denne script, har et billed af en boks, med sort baggrund og hvid skrift, men den kommer ikke nogen steder på min. Og han har noget der hedder srcds/cstrike, og på min hedder den:
Computer>Acer (CSmile>Programmer>Steam>steamapps>(brugernavn)> source dedicated server > cstrike

- er der nogen forskel på dem? jeg er ret i tvivl og har brug for hjælp tak.
Kunne jeg eventuelt bruger Teamviewer med dig, så du måske lige hurtigt kunne fikse det for mig?

Håber virkelig du gider. Shy
Hvis du gider, så vær sød at tilføje mig på steam, mit steamid/brugernavn er: andreaspaludan
Ja det var det jeg mente med Steam -> Tools. Det sutter :S
download det fra denne guide: http://www.srcds.com/db/engine.php?subaction=showfull&id=1097362093

det gør det meget nemmere at hjælpe..

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)