SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
friends can't join
Jeg kan ikke joine min egen ..
Hvordan skal jeg kunne?
Reply
noex Wrote:IP'en til serveren er den man kan se her "http://myip.dk/" er det rigtigt?
(Ved godt det forskelligt for andre.. men skal det være den IP der vises offentligt?)

Ja det er den IP du skal give til dine venner. Hvis jeg kigger på din server, er det også den IP jeg ser.

noex Wrote:Jeg kan ikke joine min egen ..
Hvordan skal jeg kunne?

Du skal tilslutte dig din server med den statiske LAN IP. Altså 192.168.1.146:27015.
Reply
TAK ;P prøver lige
Reply
Ok Smile
Reply
der står:

] connect 192.168.1.146:27015
Connecting to 192.168.1.146:27015...
Retrying 192.168.1.146:27015...
Connection failed after 4 retries.

Hmm..
Det gør der også hvis jeg går ind via "lan"...

Hvordan gør' jeg så servern ikke lagger xP.. Bare den bedste command line..
Lige nu har jeg: C:\srcds\srcds.exe -console -game cstrike +map fy_poolparty_v2 -maxplayers 16 -tickrate 100 +fps_max 500 -exec server.cfg +hostname "|AF| PCW" -port 27015 +IP 192.168.1.146 Hvordan gir' jeg den MAX kraft?
Reply
Hoster du serveren på samme maskine, som du også spiller på?

Denne her:
Smid det her ind i et batch script. Og lig det i samme mappe som selve srcds.exe er i.

Code:
start /HIGH srcds.exe -console -game cstrike +map fy_poolparty_v2 -tickrate 100 -port 27015 +IP 192.168.1.146

Så vil den starte din server med høj prioritet.
Reply
Kan jeg ikke bare skrive /HIGH i genvej?

-Ja samme maskine.. ved det er en dårlig ide.. men køre på Core i7 Exreme 3,0 ghz... xD
Reply
noex Wrote:Kan jeg ikke bare skrive /HIGH i genvej?

Jo det kan du godt. Smile

noex Wrote:-Ja samme maskine.. ved det er en dårlig ide.. men køre på Core i7 Exreme 3,0 ghz... xD

Det er en dårlig idé.

Jeg kan fortælle dig, det er dumt at køre en SRCDS server på samme computer, som du også spiller på, uanset hvilken processor du har.

Det har ikke noget, at gøre med den! Det er fordi, at f.eks. Steam Klienten bruger nogle porte, som selve SRCDS også bruger. Og så videre.

btw. nice processor.
Reply
realchamp Wrote:btw. nice processor.
Thx, troede det var noget med det at gøre.

Kan jeg ikke sætte flere instillninger end "/HIGH" ?
Reply
Ja. Du kan sætte den på en anden kerne. F.eks. standard er jo kerne 0. Også den selve Windows Systemet bruger.

Men du har 4 kerner i din i7. Så du kan sætte den på gerne 3. (dvs. den sidste kerne)

Sådan her:
Code:
start /HIGH /AFFINITY 3 srcds.exe -console -game cstrike +map fy_poolparty_v2 -tickrate 100 -port 27015 +IP 192.168.1.146
Reply
O_o post 100 Big Grin

Dog står der #101 til højre men den tæller den første med.
Reply
skulle det være bedre på kerne 4?
-Hvorfor?
Reply
Fordi at Windows sluger en helvedes masse regne kraft på kerne 0. Da det er den eneste den bruger. Også lidt kerne 1.

Men, hvis du nu sætter den til kerne 3, ville den jo have alle 3.0GHz til rådighed.

Så skulle der komme mindre chockes og den skulle gerne være hurtigere.
Reply
Sejt Toungue
(gratz' med post #100)

-Er der andet fedt stuff ? ;D
Reply
noex Wrote:Sejt Toungue
(gratz' med post #100)
Tak tak Big Grin

noex Wrote:-Er der andet fedt stuff ? ;D

Nej ikke rigtigt. Måske FPS booster. Men det kommer du vist næppe til at få brug for. Eller bare kør Windows Media Player i baggrunden. Det booster også serverens FPS. Smile

Men har du Windows Vista eller Windows XP? Eller noget helt andet?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)