SRCDS Steam group

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spelers kunnen geen geluiden afspelen in chat -> Not authorised to use admin commands
Hoi Drocona! Smile Ik zag dat ik je naam verkeerd geschreven had, snorry :$

Thx voor de gegeven antwoorden, ik zal er z.s.m naar kijken en doorgeven of het werkt! Smile

* Ik gebruik momenteel nog versie 1.2s orange. Ik had in de mani FAQ wel gelezen dat versie 1.2o beter was om te gebruiken
op een windows bak ivm met crashen van server. Dit doet m'n server echter (nog) niet... afkloppen Wink

* De geluiden kan ik als admin gewoon afspelen en ik hoor ze ook. De fcvar melding zie ik hierbij ook.

Bedankt voor het meedenken! Smile

edit: of het belangrijk is om te weten, weet ik niet, maar de volgende fcvar meldingen zie ik als eerste (na inloggen op server)

Quote:Convar r_rootlod has conflicting FCVAR_CHEAT flags (child: FCVAR_CHEAT, parent: no FCVAR_CHEAT, parent wins)
Convar r_eyeglintlodpixels has conflicting FCVAR_CHEAT flags (child: FCVAR_CHEAT, parent: no FCVAR_CHEAT, parent wins)
Convar r_skin has conflicting FCVAR_CHEAT flags (child: no FCVAR_CHEAT, parent: FCVAR_CHEAT, parent wins)
Convar mat_softwareskin has conflicting FCVAR_CHEAT flags (child: no FCVAR_CHEAT, parent: FCVAR_CHEAT, parent wins)

/Mr.Death(match)
Reply

Messages In This Thread
RE: Spelers kunnen geen geluiden afspelen in chat -> Not authorised to use admin commands - Mr.Death(match) - 05-08-2008, 10:33 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread: